over Sastre

“Iedereen tevreden en met een glimlach de winkel uit!”

Over ons

Sastre mannenmode is een lokale onderneming die deel uitmaakt van een familiebedrijf. Wij zorgen door middel van persoonlijke aandacht en interesse dat we zo goed mogelijk aansluiten op de wens van u als klant. Naast het verkopen van kleding houden we van een gezonde lach en een gezellige sfeer. Door deze gewaardeerde aanpak en het leveren van goede kwaliteit en service bieden wij een unieke winkelervaring. Deze ervaring in combinatie met een lange termijn visie waarin klanttevredenheid blijvend centraal staat, zorgt voor een trouwe vaste klantenkring waar telkens weer tevreden mensen aan worden toegevoegd. Ons motto: Iedereen tevreden met een glimlach de winkel uit!

Uit de Leusder krant

LEUSDEN Met dezelfde gezichten, dezelfde service en dezelfde kleding blijft Sastre Mannenmode na de overname door Jan Willem van Grootheest vrijwel onveranderd. Vrijwel onveranderd, want er komen wel een paar mooie merken bij.

 

Er zijn nog wel een paar kleine veranderingen laat de nieuwe eigenaar Jan Willem van Grootheest weten. „Ja, niet vergeten, we hebben een ander telefoonnummer,” lacht hij, „Belangrijk, want mensen mogen ons gewoon bellen om aan te komen.” 

„Het leuke is ook dat Carla, en Herman, de vertrouwde gezichten gewoon een aantal dagen in de week blijven. Ja, zelf sta ik ook een dag in de week hier bij Sastre”, zegt Van Grootheest. Sastre blijft dus gevestigd in de Hamershof. Van Grootheest, eigenaar van nog een aantal herenmodezaken in de regio, nam onlangs de zaak over van Carla Terpstra. Hij heeft 15 jaar ervaring met herenmode en leerde het vak van zijn vader. Als geen ander weet Van Grootheest dan ook hoe het werkt in de kleding voor mannen.

KIEZEN EN BESLISSEN
 Sastre heeft de uitstraling waarmee het zich richt op de volwassen man. Dat was zo en is in de toekomst ook zo. Alles blijft dus hetzelfde? „Ja en nee”, legt Van Grootheest uit, „Omdat Carla en Herman ook gewoon in de winkel blijven zullen onze vaste klanten de vertrouwde sfeer en vertrouwde mode bij ons blijven vinden. En ook de vertrouwde service.” 

Daar zit ook de liefde voor het vak bij Van Grootheest. „Ik houd gewoon van het vak. Mannen kiezen en beslissen, vragen nog een andere kleur en zijn klaar”, lacht hij. „Daar heb je dan wel de juiste mensen voor nodig om goed en deskundig advies te geven. Inschatten van iemands maat en postuur is belangrijk. Dan hoef je niet eerste tien broeken aan te trekken voor je de juiste maat hebt. We zijn ook gericht op die service. We merken dat mannen het prettige vinden dat ze bij ons zo geholpen worden. De persoonlijke hulp staat ze aan. Dan is het gewoon een leuk uitje om bij Sastre binnen te lopen.”

NIEUWE MERKEN Met de overname brengt Van Grootheest ook nieuwe merken bij Sastre in. „Aan de collectie voegen we onder andere Meyer-broeken, State of Art en Alan Red toe. Ook het submerk van State of Art, Bluefields voeren we nu.”

Sastre Mannenmode kende van tijd tot tijd al speciale aanbiedingen. Ook die trend zet Van Grootheest door. Er is een doorlopende actie: twee spijkerbroeken voor 89,95 euro. Om de overname samen met de klant te vieren geeft Sastre 20 procent korting op Meyer-broeken. „Die actie loopt tot acht mei,” zegt Van Grootheest tot slot, „wel nog op afspraak maar iedereen blijft van harte welkom. Want Sastre blijft Sastre.”